نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قدس با کامیونت
نوشته شده توسط : نتسان

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قدس با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات هزینه حمل بار از مشهد به تهران-نرخ کرایه کامیون-نرخ کرایه حمل بار از مبدا مشهد-کرایه نیسان از مشهد به تهران-باربری ارزان تهران به مشهد-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه ایسوزو خواهیم پرداخت.

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قدس با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به قدس را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

 

کامیونت چیست؟
ماشین های باری که دارای بارهایی با وزن ۳ تن تا حداکثر ۶ تن را حمل می کنند. خاورها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آنها می توان به انواع کامیونت ، هیواندا ، 911 ، مسقف و روباز اشاره کرد. این دسته از خودروهای سنگین عموماً نیاز به گواهینامه رانندگی بالای پایه دوم دارند.
خودروی ون باربری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۳٫۵ تن تا کمتر از ۵ تن است.
لوری: وسیله نقلیه موتوری باری است که اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یک شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۵ تن تا کمتر از ۶ تن است.
جالب است بدانید که اصطلاح خاور بر گرفته شده از نام اولین تولیدکننده‌های کامیون در کشور ایران است که متعلق به گروه صنعتی خاور و یا همان شرکت ایران خودرو دیزل است که محصولاتشان نیز به همین نام معروف شد.
عوامل موثر بر قیمت باربری کدامند؟
باربری جزو مشاغل خدماتی محسوب می شود که قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و مانند اغلب مشاغل خدماتی نمی توان تعرفه ای ثابت برای آن در نظر گرفت. فاکتورهای بسیار متنوعی مانند حجم بار، نوع وسیله باربری، مسافت و …. جزو عوامل موثر بر قیمت باربری بین شهری و درون شهری به شمار می روند که در این مطلب به بررسی جوانب مختلف این موضوع خواهیم پرداخت.
از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت باربری شامل مسیر، نوع وسیله حمل بار و وزن بار است. شناخت هر کدام از این عوامل می تواند به شما کمک کند تا در هزینه های باربری صرفه جویی کنید. در ادامه به تشریح این عوامل پرداخته ایم.
1) وزن بار: قطعا وزن بار یکی از اولین و مهم ترین مواردی است که می تواند در قیمت نهایی باربری تاثیرگذار باشد. منظور از وزن بار همان تناژی است که بر روی ترازو محاسبه می شود. هر چه که وزن بار بیشتر باشد استهلاک و افزایش سوخت نیز بیشتر می شود. انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای بارهایی با وزن بالا نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود. بدیهی است که حمل بارهای سنگین با وسیله نقلیه نامناسب موجب فشار وارد آوردن به وسیله نقلیه و صدمه به بار خواهد شد. هر کدام از وسایل نقلیه باربری دارای ظرفیت مشخصی هستند که در مقاله ای تحت عنوان ” ظرفیت کامیون باربری ” به بررسی ظرفیت و گنجایش آن ها پرداخته ایم.
2) نوع بار: بعد از بررسی تناژ بار نوبت به تشریح نوع بار می رسد. نوع بار در تعیین وسیله نقیله بسیار مهم است زیرا نمی توان هر نوع باری را با هر وسیله ای جابجا کرد. در مقاله ای تحت عنوان ” آشنایی با دسته بندی ماشین باربری ” به دقت ویژگی های مختلف انواع ماشین باربری را توضیح دادیم و خدمت شما عزیزان عرض کردیم که هر باری شکل و شمایل مختلفی دارد. به طور مثال حمل و نقل بارهایی که شکل مایع دارند باید توسط ماشین های باربری به نام تانکر ، مواد غذایی توسط کامیون های یخچال دار، اسباب منزل توسط خاور و …. جابجا شوند. طبیعتا هر کدام از این وسایل نقلیه از قیمت جداگانه ای برخوردار می باشند.
3) مسافت: در نظر گرفتن مسافت و فاصله از دیگر مواردی است که می تواند جزو عوامل موثر بر قیمت باربری به شمار آید. البته ناگفته نماند که میزان مسافت دارای تعرفه ای مشخص می باشد که برای کامیون ها، سواری، خاور و کامیونت ها ثابت است. اما متاسفانه در حال حاضر این تعرفه ها ثباتی ندارند و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن ها در نظر گرفت. قطعا هر چه که مسافت طولانی تر باشد سوخت بیشتری مصرف می شود و استهلاک ماشین باربری نیز افزایش پیدا می کند.
4) نوع ماشین باربری: انتخاب نوع ماشین باربری از جهات مختلفی مانند وزن و نوع بار تعیین کننده است. میزان ظرفیت و گنجایش آن ها این مساله را نشان می دهد که برای حمل بارهای مختلف از کدام ماشین باربری می توان استفاده کرد. عدم انتخاب مناسب وسیله نقلیه می تواند باعث افزایش هزینه باربری شود.

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به قدس با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات هزینه حمل بار از مشهد به تهران-نرخ کرایه کامیون-نرخ کرایه حمل بار از مبدا مشهد-کرایه نیسان از مشهد به تهران-باربری ارزان تهران به مشهد-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه ایسوزو را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد به قدس،حمل بار با کامیونت به قدس ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: